AltvinTUR

2016

Ljubljana-Postojna-Trieste-Venetia-Padova

 

Ziua 1: (Oradea – Lido di Jesolo~1000 km) Plecare din Oradea la orele 00:00 noaptea pe ruta Oradea–Budapesta–Maribor–Ljubljana–Padova. Oprire in capitala Sloveniei, Ljubljana. Scurta plimbare ghidata – Primaria, Catedrala, Podul cu Dragonii si Podul Triplu; scurt timp liber. Oprire la atractia turistica nr. 1 a Sloveniei, Pestera Postojna, pestera de 20 km – vizita cu trenulete si pietonal. Ne continuam drumul spre Italia, unde urmeaza un tur panoramic al orasului Trieste, cu portul industrial si portul de yachturi, Piazza del Unita cu cladirile impozante din perioada imperiala, Canal Grande, etc. Cazare si cina la un hotel de 3* din Lido di Jesolo.

Ziua 2: Mic dejun. Vizitam laguna Venetiei cu vaporetto. Sosire in Venetia unde urmeaza un tur pietonal spre Podul Rialto, Piazza San Marco cu Bazilica San Marco, Palatul Dogilor, Puntea Suspinelor, Campanila, Biblioteca Marciana, Turnul cu Ceas. Timp liber pentru a ne bucura de festivitatile si frumusetile Orasului Indragostitilor si de vartejul carnavalului! Cazare si cina la acelasi hotel.

Ziua 3: Mic dejun. Pornim spre Padova, orasul Sfântului Anton cu Bazilica Sf Antoniu, Piazza Prato della Vale, Biserica Santa Giustina cu moastele multor sfinti notorii. Vizita la Capela Scrovegni* (vizita este posibila doar cu plata la inscriere in limita locurilor disponibile!) Parasim Italia si ne indreptam spre casa cu oprire tehnice pe traseu. Sosire în tara noaptea.

 

Data de plecare Tarif standard in camera dubla/tripla

Tarif client fidel si

Tarif Early Booking

avans 50% >11.12.2015

Tarif Early Booking

avans 50% >31.10.2015

 29.01.2016 179 euro / pers 169 euro / pers  159 euro / pers
Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 10 euro Supliment camera single: 30 euro  

Tarifele au fost calculate la grup de minim 40 turisti.

Suplimentul pentru transport, pentru grup 15-39 persoane, 15 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii.

 

BONUS : LOCURI SPECIALE GRATUITE PENTRU INSCRIERI PANA LA 31.10.2015

 

Tariful include:

- transport cu autocar clasificat international 3*

- 2 nopti cazare în camere de 2 si 3 paturi cu demipensiune (mic dejun si  cina 3 feluri) la hotel 3* în Lido di Jesolo (Lido-Venetia~25 km)

– ghid turism din partea agentiei

– taxe de parcare autocar si taxe de intrare in port spre Venetia pentru autocar

 

Tariful nu include:

Intrarile la obiectivele turistice din program se achita la fata locului si sunt optionale:

– Pestera Postojna: adult: 23 euro, copil<15 ani: 14 euro, student: 18,50 euro

– Palatul Ducal la Venetia: 18 euro/adult, 11 euro/penionari>65 ani si copil<18, studenti<25 ani cu card de student valabil;

Capela Scrovegni la Padova: 15 euro, se achita obligatoriu la iscriere; biletele nu sunt achizitionabile cu 2-3 saptamani inainte de data vizitei!

– Taxa vaporetto in laguna venetiana: 12 euro

– asigurarea medicala si asigurarea storno (optional)

- taxele de statiune ; in anii precedenti, in Italia, autoritatile locale au inceput sa introduca taxe de statiune in diferite localitati turistice. In cazul in care autoritatile locale vor introduce aceste taxe si in Lido di Jesolo, pentru anul 2016, turistii vor suporta aceste taxe, platibile la fata locului.

taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre personal la urcare în autocar; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii)

 

Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.

 

CONDITII DE PARTICIPARE

- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile minim 6 luni de la data plecarii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si, in cazul circuitelor cu avionul sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere, iar agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului.

– copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

  1. Detalii si reguli privind desfasurarea circuitelor culturale

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard.  In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100-130 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

– sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9 ore/noapte, respectand orele de condus al soferilor.

turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic, etc.  Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre restaurant

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti.

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca considera ca orele de condus ale soferilor sau restul grupului sau programul excursiei au de suferit datorita intarzierii turistului respectiv. Personalul autocarului sau Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele servicii neprestate turistilor care intarzie de la program.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale  presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective, exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei pentru a face rezervare.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video. Consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor si a obiectelor personale si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport.

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat  in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute – lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Orasea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

– locurile in autocar se distribuie de catre agentie conform ordinii inscrierii, exceptie facand persoanele care se inscriu singure. Exista totusi o suprataxa pentru locuri preferentiale, pentru turistii care doresc din diferite motive rezervarea locului preferential cu taxa de 5 euro. Prioritate au persoanele care achita aceasta suprataxa; inscrierile se fac pana cand exista locuri disponibile,  iar din acest motiv, diagramele de locuri se finalizeaza inainte de plecare, si locurile in mod oficial,  vor fi comunicate de personalul autocarului doar la urcare.  Nu se accepta plata suprataxei de loc ulterior inscrierii. Exista circuite la care nu exista aceasta optiune de loc preferential. Pe mijloacele de transport care asigura transferul pana la mijlocul de transport de baza, nu este valabila aceasta optiune de loc preferential.

– turistul are obligatia sa se comporte civilizat cu personalul si cu colegii de grup; turistul are obligatia de a avea o igiena corporala adecvata calatoriei in grup. In cazul turistilor cu comportament extrem – certuri, jigniri la adresa personalului de bord sau altor turisti, lipsa igienei corporale, etc, aspecte care deranjeaza tot grupul si/sau buna desfasurare a programului, grupul are dreptul de a intocmi un proces verbal prin care exclude turistul de la continuarea calatoriei, sau de a cere ajutorul agentilor de politie locala, agentia neasumandu-si nici un fel de raspundere fata de turistul respectiv.

- turistul are obligatia sa fie constient de starea proprie de sanatate in relatia cu buna desfasurare a programului. Circuitele implica si mers pe jos, urcare pe scari sau zile intregi pietonale, acestea fiind semnalate in programul initial sau pe parcurs, ghidul instiinteaza grupul despre dificultatea unui program. Turistul nu are dreptul de a crea atmosfera negativa grupului datorita incapacitatii sale de a strabate un traseu. In cazul in care Turistul ia parte la un program care ii depaseste  conditia fizica, are obligatia de a se intoarce la locul de plecare sau locul de intalnire (conform indrumarii ghidului) la ora specificata, pe propria cheltuiala, neputand reprosa sau imputa ghidului sau agentiei aceste cheltuieli.

turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate/vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).

– in cazul circuitelor/city-break-urilor cu avionul, in cazul modificarii orarului de zbor, orice cheltuiala suplimentara care se iveste (transfer suplimentar, cazare in plus, etc) ii revine turistului, iar cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene. La fel in cazul in care, din cauza modificarii orarului de zbor, o parte a programului nu se poate realiza din motive obiective, agentia nu este raspunzatoare, turistul nu are dreptul la despagubiri din partea agentiei.  Cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene.

– in cazul circuitelor unde grupul este format din persoane care calatoresc cu autocarul si persoane care calatoresc cu avionul, modificarea orarului de zbor poate sa influenteze modificarea programului intregului grup. Agentia nu se face raspunzatoare pentru aceste modificari, dar va incerca sa adapteze   programul la noua situatie cat mai bine posibil.

– programele, tarifele, orele de plecare din catalog sunt valabile la momentul redactarii catalogului/programului initial, acestea pot suferi modificari minore in timp. Prioritate au informatiile actualizate in agentie si/sau pe pagina de internet.

  1. Modalitati de inscrieri la Circuitele organizate de Galatea Travel achizitionate la tarife standard
  2. Circuite / excurisii de weekend realizate cu autocarul

Turistul se inscrie la circuite sau excursii de weekend in realizarea agentiei Galatea Travel cu plata imediata la agentie (sau in maxim 48 ore de la emiterea facturii prin banca) a unui avans de 30%, iar diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 30 zile inainte de plecare.

  1. Circuite / city-break-uri realizate cu avionul

Turistul se inscrie la circuite sau City-break-uri in realizarea agentiei  cu plata imediata (sau in maxim 48 ore de la emiterea facturii) a unui avans de 60%, iar diferenta de 40% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de plecare.

III. Reduceri acordate clientilor la circuitele  realizate cu autocarul

- REDUCERE CLIENT FIDEL conform programului este VALABIL PE TOT PARCURSUL ANULUI. Valoarea reducerii pentru Client Fidel apare la fiecare program aparte. Client fidel=client care a mai calatorit in excursii organizate de l. Pentru a acorda reducerea de client fidel,  se comunica excursia, luna si anul participarii, si turistul trebuie gasit in baza de date, altfel agentia nu poate acorda reducerea.

- EARLY BOOKING  presupune plata imediata a unui avans de minim 50% a serviciilor comandate in 48 ore, iar diferenta de 50%  cu cel tarziu cu 30 zile inainte de data plecarii. Aceste pachete sunt nerambursabile. Modificarea de nume este posibila fara taxe, dar cu mentinerea aceleiasi structuri de cazare. Atentie! Exista cazurile de exceptie, ca rezervari nominale (bilete de vapor, etc), unde agentia nu poate face nici o modificare. Turistul care preia pachetul de servicii, se angajeaza la preluarea tuturor serviciilor comandate de turistul care a renuntat (rezervari cu plata anticipata, etc).

  1. Reduceri acordate clientilor la circuitele  realizate cu avionul

- REDUCERE CLIENT FIDEL conform programului este VALABIL PE TOT PARCURSUL ANULUI. Valoarea reducerii pentru Client Fidel apare la fiecare program aparte. Client fidel=client care a mai calatorit in excursii organizate de . Pentru a acorda reducerea de client fidel,  se comunica excursia, luna si anul participarii, si turistul trebuie gasit in baza de date, altfel agentia nu poate acorda reducerea.

- EARLY BOOKING  presupune plata imediata a unui avans 50%-60%, conform fiecarui program aparte, a serviciilor comandate in 72 ore, iar diferenta, cu cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii. Aceste pachete sunt nerambursabile. Modificarea de nume este posibila doar in scris, in cazul in care compania aeriana mai permite, iar penalitatile aferente vor fi cele ale companiei aeriene.

  1. Renunţări, penalizări, despăgubiri
  2. Circuite cu autocarul achizitionate la tarife standard

În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:

-20% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 de zile calendaristice înainte de data plecării;                                 

-30% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face in intervalul de 44-30 de zile înainte de data plecării;                                                                              -50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile înainte de data plecării;                                                                          -100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program

  1. Circuite cu autocarul achizitionate la tarife Early Booking

– 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face  cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

-100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face  cu mai putin de 29 de zile calendaristice înainte de data plecării;

  1. Circuit cu avionul achizitionate la tarife standard si Early Booking

– 250 euro+10%  din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 de zile calendaristice înainte de data plecării;

– 250 euro+30%  din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face in intervalul de 44-30 zile înainte de data plecării;

– 250 euro+50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face in intervalul de 29-16 zile înainte de data plecării;

– 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai putin de 16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

In caz ca pachetul de servicii turistice este furnizat de turoperatori straini, in totalitate sau partial, intra in vigoare conditiile de renuntare sau de modificare al turoperatorului respectiv. Sugeram incheierea asigurarii storno (de renuntare la calatorie) pentru a evita penalizarile si neintelegerile.

Agentia are dreptul de a modifica tipul reducerilor oferite, pe parcursul anului.

  1. Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.
  2. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.
  3. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.
  4. Penalizările echivalente cu preţul contractului se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniţă de către poliţia de frontieră.
  5. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice, cu număr de înregistrare la Agenţia la care a achitat serviciile, inainte de inceperea calatoriei, la data la care constata ca nu va putea participa la calatorie. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.
  6. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.
  7. VI. Reclamaţii
  8. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar, explicit şi civilizat, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, se va transmite prompt prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, ghidului) si in caz de nesolutionare, si Agenţiei.
  9. Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 3 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenţia urmând ca, în termen de 30 zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin.

 

 

    

Request Info

  • “Indiferent ce se intampla, o calatorie iti ofera intotdeuna o poveste de spus.”

    Proverb ebraic
  • “Cel care pleaca intr-o calatorie nu este niciodata acelasi cu cel care se intoarce.”

    Proverb chinezesc
  • Un loc de vacanta în afara sezonului are întotdeauna ceva magic.”

    Max Von Sydow
  • Calatoria reprezinta, dupa parerea mea, o adanca nevoie de a vedea lumea, asemeni imboldului ce-l determina pe un vierme dintr-o mlastina irlandeza sa iasa la suprafata pentru a vedea luna atunci cand este plina.

    Lord Dunsany
  • Calatoresc foarte mult; urasc sa-mi fie viata intrerupta de rutina.

    Caskie Stinnett